Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΟΤΕ


Πρωτέως 25, ΚηφισιάΤηλ. 2106201899 Website: http://www.ote.gr/
Ώρες: Καθημερινά 08:00-14:00 και το πρώτο Σαββατοκύριακο κάθε μήνα 10:00-14:00 για απλή ξενάγηση. Για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα οι σχολικές ομάδες μπορούν να έρθουν Τρίτη, Τετάρτη 11:00-12:30, ενώ οι γονείς με τα παιδιά τους Σάββατο, Κυριακή 11:00-12:30
Το Mουσείο τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ λειτουργεί απο το 1990 και μέσα απο τα εκθέματά του αφηγείται την εξέλιξη της επικοινωνίας απο τις απλές μορφές των αρχαίων χρόνων μέχρι τις σύγχρονες, σύνθετες μορφές που εκμηδενίζουν περιορισμούς και αποστάσεις. Το μουσείο περιλαμβάνει εκθέματα όπως οπτικές ίνες, ασύρματα τηλέφωνα, τηλέγραφους, αλλά και αίθουσες για προβολές και διαλέξεις, βιβλιοθήκη και εργαστήριο. Δεν απευθύνεται μόνο σε μεγάλους αλλά και σε παιδιά μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος που κάνει την τεχνολογία τέχνη! Το πρόγραμμα αυτό απασχολεί παιδιά ηλικίας 5-8 ετών και διαρκεί μιάμιση ώρα.Αφού τα παιδιά ξεναγηθούν στο χώρο, εμπνέονται απο τα εκθέματα και με τη βοήθεια έμπειρων εικαστικών δημιουργούν και μαθαίνουν παράλληλα. Μέσα απο τη ζωγραφική, τον πηλό, το κολάζ και τις κατασκεύες 3D τα παιδιά κατανοούν τις τηλεπικοινωνίες και την ιστορία τους μέσα στο χρόνο.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ


Τα θεμέλια για την ορθή χρήση της τεχνολογίας από τα παιδιά μπορούμε να τα χτίσουμε εμείς, οι γονείς. Δεν είναι αρκετό να βάζουμε κανόνες και περιορισμούς για την προστασία τους. Είναι σημαντικό να έχουμε καλή σχέση και επικοινωνία με τα παιδιά μας. Θα πρέπει να είμαστε κοντά τους, να συμμετέχουμε και να δημιουργούμε υπεύθυνους πολίτες στη νέα αυτή ψηφιακή κοινωνία. Ο κόσμος έχει αλλάξει, γιατί όχι και εμείς;»
-Ι. Τσιάντης, MD, DPM, FRC Psych, Αν. Καθηγητής Παιδοψυχιατρικής, Επιστημονικός Υπεύθυνος Ε.Ψ.Υ.Π.Ε., Ψυχαναλυτικός Ψυχοθεραπευτής, Πρόεδρος Ιατρικών Ειδικοτήτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κλάδος Παιδικής και Εφηβικής Ψυχιατρικής (UEMS).
Τα παιδιά κι η χρήση του κινητού
Το κινητό τηλέφωνο αποτελεί πια ένα απαραίτητο αντικείμενο για κάθε παιδί, καθώς εντάσσεται στην ανάγκη τους για τη δημιουργία μιας δικής του ιδιαίτερης ταυτότητας, ειδικά στην εφηβεία.
Αναπτύσσοντας έναν δικό τους τρόπο επικοινωνίας, με αλληλουχία μηνυμάτων, δικούς τους κώδικες και γλώσσα, τα παιδιά ικανοποιούν την επιθυμία τους για διαφοροποίηση από τους μεγάλους.
Το κινητό λειτουργεί και ως ένα μέσο αυτονομίας, καθώς τους ενισχύει την αίσθηση πως μπορούν μέσω αυτού να κανονίζουν το πρόγραμμά τους και να είναι ανά πάσα στιγμή σε επαφή με τους φίλους τους, χωρίς την απαραίτητη επίβλεψη του γονιού.
Η υπερβολική χρήση του κινητού τηλεφώνου, ωστόσο, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις:
Όταν οι γονείς δεν είναι σε θέση να επιβλέπουν πώς επικοινωνεί το παιδί τους, ώστε να το συμβουλεύουν ανάλογα.
Όταν δεν συζητούν μαζί του για τις επαφές και τις δραστηριότητες που έχει μέσω του κινητού τηλεφώνου κι έτσι χάνουν την ευκαιρία να μοιραστούν μαζί του συναισθήματα και ενδιαφέροντα.
Όταν το παιδί επικοινωνεί υπερβολικά μέσω του κινητού του τηλεφώνου, περιορίζει τις πρόσωπο με πρόσωπο στιγμές που έχει με τους φίλους του και αποξενώνεται έτσι από τις προσωπικές επαφές.
Συμβουλέψτε τα παιδιά σας για το κινητό τους
Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να έχουν και ζωντανές στιγμές, πρόσωπο με πρόσωπο, με τους ανθρώπους γύρω τους.
Φροντίστε να επιβλέπετε πώς επικοινωνούν και συμβουλέψτε τα ανάλογα.
Ο κωδικός κλειδώματος της κάρτας SIM (PIN) είναι αυστηρά προσωπικός και δεν θα πρέπει να τον γνωρίζει κανείς.
Συζητήστε μαζί τους για τις επαφές και τις δραστηριότητες που έχουν μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.
Συστήστε τους να μην απαντούν σε κλήσεις από αγνώστους αριθμούς ή με απόκρυψη, όπως επίσης και να μην ανταλλάσσουν γραπτά μηνύματα ή κείμενα με οποιουδήποτε είδους περιεχόμενο με αγνώστους.
Κάντε τα να καταλάβουν την ευθύνη κατοχής του κινητού τηλεφώνου και την αναγκαιότητα του να μην το δίνουν ποτέ σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν.
Συμβουλέψτε τα να είναι πολύ προσεκτικά στη χρήση της κάμερας από το κινητό τους τηλέφωνο. Επισημάνετέ τους πού επιτρέπεται να φωτογραφίζουν ή να βιντεοσκοπούν τρίτους χωρίς την έγκρισή τους.
Ζητήστε από τα παιδιά σας να μην χρησιμοποιούν το Bluetooth, παρά μόνο σε επιλεγμένες περιπτώσεις (όπως στην επικοινωνία με τους φίλους τους), και να το έχουν πάντα κλειστό, όταν δεν είναι απαραίτητη η χρήση του.
Φροντίστε να μην αποξενώνονται από προσωπικές επαφές και, βεβαίως, ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι περνώντας χρόνο ουσιαστικής επαφής και επικοινωνίας μαζί τους.
Ενημερώστε τα για την ύπαρξη αριθμών αυξημένης χρέωσης ή καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να ενεργοποιήσετε φραγή στις κλήσεις προς αυτούς ή και στην πρόσβαση σε εφαρμογές που απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.kidsatsafety.gr

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ


· · Η έρευνα έδειξε ότι τα μουσικά μαθήματα βελτιώνουν τις γλωσσικές ικανότητες των παιδιών, γι’ αυτό, όπως επισημαίνει, κάνουν λάθος τα σχολεία εκείνα που παραμελούν το μάθημα της μουσικής, καθώς προσφέρει αδιόρατα αλλά υπαρκτά πλεονεκτήματα στην ανάπτυξη του εγκεφάλου όλων των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων όσων πάσχουν από αυτισμό και δυσλεξία.Η έρευνα έγινε από επιστήμονες του πανεπιστημίου Northwestern του Σικάγο υπό την καθηγήτρια νευροεπιστήμης (και ερασιτέχνη μουσικό) Νίνα Κράους και παρουσιάστηκε στο συνέδριο της Αμερικανικής Ένωσης για την Προώθηση της Επιστήμης, σύμφωνα με τις βρετανικές «Ιντεπέντεντ» και «Τέλεγκραφ».Οι ερευνητές βρήκαν ότι το τμήμα του εγκεφάλου που ερμηνεύει τους ήχους, ο ακουστικός φλοιός, ανταποκρίνεται ταχύτερα στους ανθρώπους με μουσική εκπαίδευση και είναι σε θέση να ξεχωρίζει καλύτερα τα διαφορετικά και αδιόρατα μοτίβα ήχων ανάμεσα στον τεράστιο όγκο πληροφοριών που κατακλύζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μέσω των αισθήσεων.Οι ερευνητές –μέσω ηλεκτροεγκεφαλογραφημάτων σε εθελοντές- έδειξαν ότι το νευρικό σύστημα ανταποκρίνεται στις ακουστικές ιδιότητες του λόγου και της μουσικής με ακρίβεια απειροελάχιστων κλασμάτων του δευτερολέπτου. Η αποτελεσματικότητα με την οποία το νευρικό σύστημα και ο εγκέφαλος ερμηνεύουν τα μοτίβα του ήχου, συνδέεται με την μουσική ικανότητα.Γι’ αυτό, όπως επισημαίνει η έρευνα, τα νευρικά συστήματα των μουσικών είναι πιο αποτελεσματικά στο να χρησιμοποιούν αυτά τα μοτίβα τόσο στην μουσική όσο και στο λόγο.Η μελέτη επίσης αποκάλυψε ότι το παίξιμο ενός μουσικού οργάνου επηρεάζει την αυτόματη επεξεργασία στο εγκεφαλικό στέλεχος, το χαμηλότερο τμήμα του εγκεφάλου, που ελέγχει την αναπνοή, τον χτύπο της καρδιάς και την ανταπόκριση στους πολύπλοκους ήχους. Σύμφωνα με την Κράους, η μουσική μπορεί «να αλλάξει εκ θεμελίων» τον εγκέφαλο, με τρόπους που βελτιώνουν τις καθημερινές ικανότητες, όπως η ανάγνωση και η ακρόαση.

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ


Το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για κάθε τομέα ανάπτυξης του παιδιού σας και για την εκπαίδευσή του. Με το παιχνίδι το παιδί αποκτά δεξιότητες, γνώσεις και δημιουργική σκέψη που θα τον εξοπλίσουν στην ενήλικη ζωή. Υπάρχουν διάφοροι τύποι παιχνιδιού:
* Το φυσικό, ενεργητικό παιχνίδι (τρέξιμο, σκάλες, μπάλα, σκαρφάλωμα κλπ)* Το παιχνίδι πειραματισμού (βάζει πράγματα σε κουτιά,, σχήματα κλπ)* Το δημιουργικό παιχνίδι (ζωγραφική, κόψιμο-συγκόλληση, μουσική κλπ)* Το παιχνίδι φαντασίας (δουλειές του σπιτιού, κουκλόσπιτα, τουβλάκια lego κλπ)* Το παιχνίδι αναστάτωσης (σε άμμο, νερό, χώμα, μετατοπίσεις αντικειμένων από ένα μέρος σε άλλο κλπ)* Το παιχνίδι με ρόλους (επιτραπέζια, κρυφτό κλπ) συνήθως για παιδιά άνω των 2-3 ετώνΚάθε ένας από αυτούς τους τύπους παιχνιδιού είναι απαραίτητος για την ψυχοκινητική ωρίμανση του παιδιού σας. Χρειάζεται κάθε μέρα το παιδί να ασχολείται με μια ποικιλία δραστηριοτήτων που καλύπτουν όλους τους τύπους. Για παράδειγμα, ένα παιδί που έχει πολλά παιχνίδια στο σπίτι αλλά δε βγαίνει από αυτό καθόλου του λείπει το φυσικό παιχνίδι. Ένα άλλο παιδί που οι γονείς αποφεύγουν το παιχνίδι αναστάτωσης (για ευνόητους λόγους) δεν έχει την ευκαιρία να διαμορφώσει ενεργητικά το περιβάλλον του.Είναι απαραίτητο να βρείτε έστω και λίγο χρόνο για να παίζετε οι ίδιοι με το παιδί σας. Αν οργανώσετε το σπίτι σας σωστά, μπορείτε να βρείτε χώρο και χρόνο για κάθε τύπο παιχνιδιού, με ασφάλεια και χωρίς μεγάλη αναστάτωση. Ακολουθείστε την προσοχή του κάθε φορά και μην το καθοδηγείτε συνέχεια στο τι να κάνει. Αφήστε την πρωτοβουλία σε κείνο, απλά επεκτείνετε αυτό που κάνει κάθε στιγμή, δώστε νέα διάσταση και ερεθίσματα με κουβέντες και ευρηματισμούς.Να γνωρίζετε ότι όσο πιο μικρό είναι ένα παιδί, τόσο λιγότερο χρόνο μπορεί να εστιάσει σε κάτι συγκεκριμένο. Προετοιμαστείτε να πηγαίνετε από το ένα παιχνίδι στο άλλο.Το πιο σημαντικό δεν είναι το πόσο πολλά και ακριβά παιχνίδια του παίρνετε. Τα παιδιά παίζουν με οτιδήποτε. Το μυστικό είναι να μη βαριούνται τα παιχνίδια τους. Γι αυτό, μην τους τα προσφέρετε όλα μαζί. Μπορείτε κατά περιόδους να εξαφανίζετε μερικά. Όταν τα επαναφέρετε, το παιδί θα χαρεί σα να ήταν καινούργια. Ανταλλάξτε παιχνίδια με τους γείτονες ή πηγαίνετέ το σε παιδότοπο για να ‘αλλάξει’.Το παιχνίδι είναι σοβαρή υπόθεση. Σκεφτείτε πώς θα παίζει καλύτερα το παιδί σας. Πολλές φορές, αν το παιδί δεν παίζει ολοκληρωμένα, έχει μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξει δύσκολη συμπεριφορά, υπερκινητικότητα ή κατάθλιψη.

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ


Ερευνητές του Πανεπιστημίου Bristol μελέτησαν τις διατροφικές συνήθειες περίπου 4.000 παιδιών ηλικίας τριών, τεσσάρων, επτά και οκτώμισι ετών και ανακάλυψαν ότι οι διατροφικές συνήθειες σχετίζονται με το IQ τους.
Οι επιστήμονες πειραματίστηκαν με τρία είδη διατροφής: Επεξεργασμένων τροφίμων, πλουσίων σε λίπος και ζάχαρη, παραδοσιακών φαγητών με κρέας, πατάτες και λαχανικά και υγιεινή διατροφή με σαλάτες, φρούτα και ψάρι. Τα παιδιά υποβλήθηκαν σε τεστ IQ σε ηλικία οκτώμισι ετών.
Οι ερευνητές έλαβαν υπόψιν τους το μορφωτικό επίπεδο της μητέρας τους, την κοινωνική τάξη και τη διάρκεια θηλασμού.
Η διατροφή επεξεργασμένων τροφίμων σχετίστηκε με χαμηλότερο IQ στην ηλικία των οκτώμισι ετών, πράγμα που αποδεικνύει ότι οι διατροφικές συνήθειες έχουν μακροχρόνιες επιπτώσεις.
"Η ανάπτυξη του εγκεφάλου είναι πολύ πιο γρήγορη στις μικρότερες ηλικίες. Ό,τι συμβαίνει αργότερα είναι μικρότερης σημασίας", δήλωσε η καθηγήτρια Πολίν Εμέτ, που ηγήθηκε της έρευνας του Πανεπιστημίου.
Ωστόσο οι συνέπειες των διατροφικών συνηθειών των παιδιών στη νοημοσύνη τους κρίθηκαν σχετικά μικρές από άλλους ερευνητές, όπως επισημαίνει το πρακτορείο BBC.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Journal of Epidemiology and Community Health.


enet.gr,

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΡΘΡΩΣΗΣ

Τα προβλήματα άρθρωσης είναι πολύ κοινά στα παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Ανάλογα με την ηλικία, συγκεκριμένα αρθρωτικά λάθη θεωρούνται τυπικά και δε χρήζουν θεραπείας.
Όμως, όσο χαριτωμένη μπορεί να ακούγεται η αλλοίωση μιας λέξης από ένα παιδί 2-3 ετών, τόσο ανησυχητική μπορεί να γίνει όταν το παιδί είναι δυσκατάληπτο πλέον από τρίτους στα 5-6 χρόνια. Έχουν τεθεί, λοιπόν κάποια αναπτυξιακά όρια για την κατάκτηση των φθόγγων που φτάνουν τα 6-7 έτη. Βέβαια, όπως συμβαίνει και σε άλλους ψυχοκινητικούς τομείς, πολλά παιδιά κατακτούν κάποια στάδια ανάπτυξης νωρίτερα από άλλα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι ......διαθέτουν υψηλότερη διανοητική ικανότητα.
Τι είναι όμως τα προβλήματα άρθρωσης;
Πρόκειται για κινητικού τύπου διαταραχές που οδηγούν σε δυσκολία παραγωγής ενός φωνητικού ήχου και οφείλονται σε οργανικά ή λειτουργικά αίτια. Η άρθρωση του ήχου δηλαδή επηρεάζεται από την κατάσταση των στοματο-προσωπικών οργάνων (γλώσσα, χείλη, δόντια κλπ.) και από τον τρόπο που αυτά λειτουργούν.
Ο γονέας πρέπει να απευθυνθεί σε ειδικό για την αξιολόγηση της άρθρωσης και τη διαφοροδιάγνωση του προβλήματος. Ο λογοθεραπευτής εξετάζει το στοματοπροσωπικό σύστημα και αξιολογεί την ομιλία του. Σύμφωνα με τα ευρήματα, καταρτίζει ένα πρόγραμμα παρέμβασης που αφορά τον περιορισμό της αιτίας εφαρμόζοντας ειδικές ασκήσεις των οργάνων που παρουσιάζουν δυσλειτουργία και παρεμβαίνει στην παραγωγή του φθόγγου ώστε να οδηγήσει το παιδί να τοποθετήσει σωστά τους αρθρωτές και να εκφέρει τον ήχο με τον σωστό τρόπο. Η θεραπεία ακολουθεί συγκεκριμένα στάδια μέχρι να καταφέρει το παιδί να χρησιμοποιεί τον ήχο αυθόρμητα στον ελεύθερο λόγο. Η διάρκεια θεραπείας ποικίλλει ανάλογα με την περίπτωση.
Γενικά, οι διαταραχές άρθρωσης πρέπει να αποκαθίστανται με λογοθεραπεία πριν το παιδί ενταχθεί στο Δημοτικό σχολείο. Ένας έντονα διαταραγμένος προφορικός λόγος μπορεί να έχει επιπτώσεις και στον γραπτό με συνέπεια να επηρεάσει τη σχολική επίδοση του παιδιού. Άλλωστε, η καλή λεκτική επικοινωνία είναι πολύ σημαντική και για την ομαλή κοινωνική και συναισθηματική εξέλιξη του παιδιού.

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Οι γονείς βάζουν στο ράφι τα παραμύθια και αυτά πάνε για ύπνο χωρίς να ακούσουν το αγαπημένο τους παραμυθάκι...
Oι γρήγοροι ρυθμοί εργασίας και οι απαιτητικές συνθήκες ζωής των νέων γονέων στερούν από όλο και περισσότερα παιδιά το πατροπαράδοτο διάβασμα του παραμυθιού πριν από τον ύπνο τους.
Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει βρετανική έρευνα που διεξήχθη πριν από λίγο καιρό από εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Η εταιρεία Τalk Τalk ρώτησε 2.000 γονείς σε όλη τη Βρετανία πόσο χρόνο ξοδεύουν στην ανάγνωση παραμυθιών στα παιδιά τους προτού αυτά κοιμηθούν.
Το 52% απάντησε ότι συνεχίζει να διαβάζει στα παιδιά του μια ιστορία ώστε να κοιμηθούν, ενώ το 48% παραδέχθηκε πως πλέον δεν διαθέτει τον απαιτούμενο χρόνο γι΄ αυτή την «υποχρέωση».
Η μελέτη έδειξε επίσης ότι το 80% των ερωτηθέντων πιστεύει πως όντως τα παιδικά παραμύθια συμβάλλουν στην όσο το δυνατόν ομαλότερη και καλύτερη πνευματική ανάπτυξη ενός παιδιού. Η έρευνα αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τα ευρήματα μιας παλαιότερης μελέτης η οποία υποστήριζε πως η ψυχολογική και νοητική ανάπτυξη ενός παιδιού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την έννοια «παιδικό παραμύθι».
Η βρετανική έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των μικρών παιδιών θέλουν από τους γονείς τους να περνούν περισσότερο χρόνο μαζί τους διαβάζοντάς τους παραμύθια προτού κοιμηθούν. Τα παιδιά ηλικίας 3 ως 4 ετών είναι τα περισσότερο «διψασμένα» για παραμύθια, ενώ περισσότερα από τα μισά παιδιά ηλικίας 3-8 ετών χαρακτήρισαν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα την πιο αγαπημένη τους ασχολία με τους γονείς τους. Το διάβασμα παραμυθιού πριν από τον ύπνο βρέθηκε στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των μικρών παιδιών, πάνω από την παρακολούθηση τηλεόρασης ή τα βιντεοπαιχνίδια, ενώ το 82% των παιδιών δήλωσαν ότι το διάβασμα ενός παραμυθιού τα βοηθά να κοιμηθούν καλύτερα.
«Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν την κυρίαρχη θέση του παραμυθιού ως διαδικασίας εκμάθησης και συναισθηματικής σύνδεσης με τους γονείς» ανέφερε ο παιδοψυχολόγος Ρίτσαρντ Γούλφσον, επικεφαλής της μελέτης, καταλήγοντας πως «αν και είναι δύσκολο για τους γονείς να διαθέσουν πλέον χρόνο στα παιδιά τους για το διάβασμα ενός παραμυθιού πριν από τον ύπνο, ωστόσο αυτές οι στιγμές βοηθούν στην ισχυροποίηση των δεσμών και παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των παιδιών».

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ





Φεβρουάριος στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Τετ 2 Φεβ, 2011
(Μου αρέσει!)
Loading ...
Κουκλοθέατρο για Μικρούς & Μεγαλύτερους – Κάθε Κυριακή στις 11:00 & στις 17:30
Εισιτήριο: 8€



Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011
Κουκλοθέατρο ΚαραμπόλαΠαράσταση: Η Λίμνη το ΄Σκασε


Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011
Θέατρο ΣκάλαΠαράσταση: Το Μαγεμένο Πράσινο


Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011
Πειραματική Σκηνή ΚαλαμάταςΠαράσταση: Ο Γάτος με τη Μεγάλη καρδιά
Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011
Κουκλοθέατρο Αγιούσαγια!Παράσταση: Ένα Μαμούθ στον Υπολογιστή μου



Ίδρυμα Μιχάλης ΚακογιάννηςΠειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 117 78, τηλ. 210 3418 550, φαξ. 210 3418 570Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα: www.mcf.gr
Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος)Δευ-Παρ 11:00 – 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράστασηΑγορά με πιστωτική κάρτα: 210 3418579, Δευ-Παρ 11:00 – 14:00 και στην Iστοσελίδα του Ιδρύματος www.mcf.gr